Alegria final a Castàlia (4-1)
El Castelló es dona un homenatge amb una contundent victòria sobre el Saragossa
Amb la salvació ja assegurada, els orelluts i el Saragossa només es jugaven acabar la lliga en una posició millor que a l’inici de la jornada.
El Castelló ho ha aconseguit gràcies a una gran primera part. Els de Johan Platt han deixat el partit sentenciat amb quatre gols en els primers 45 minuts. Dos han sigut obra de Raúl Sánchez, sens dubte un dels millors jugadors de la temporada, que l’ha tancada amb la seua millor versió.
Els altres dos gols, de Moyita i Calatrava, són el millor testimoni d’un Castelló molt ben plantat, més intens i amb ganes d’agradar.
Ja en la segona part, el Saragossa ha millorat la seua imatge. Així ha arribat el gol de Dani Gómez, de penal, per a maquillar el marcador.
Amb la victòria, el Castelló tanca la temporada en la setzena posició, amb 14 victòries i 17 derrotes, encara que podria baixar un lloc si el Màlaga guanya el seu partit de la jornada.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
L'ONU alerta que el mercat mundial de les drogues ha augmentat un 34% en una dècada i és més divers que mai
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats