Castàlia espenta el Castelló cap a la permanència
L'equip alb-i-negre ha derrotat 4-1 l'Almeria i s'allunya de la zona de descens
El Castelló ha posat punt final a la ratxa de sis jornades sense conéixer la victòria, després de derrotar 4-1 l'Almeria. L'equip alb-i-negre ha remuntat el gol inicial visitant i ha sumat tres punts claus en la lluita per aconseguir la permanència en Segona Divisió.
S'enfrontaven dos dels equips més golejadors de la categoria i, com era d'esperar, els atacs s'han imposat clarament a les defenses. El duel s'ha convertit en una anada i tornada constant i els andalusos han sigut els primers a colpejar. Nico Melamed ha inaugurat el marcador en el minut 18, quan els visitants portaven clarament la iniciativa. Però els alb-i-negres s'han refet i a poc a poc s'han anat acostant amb perill a l'àrea defesa per Maximiano. I Moyita ha aconseguit restablir la igualada abans del descans, aprofitant una gran acció per banda dreta de Chirino, entre un gran ambient a Castàlia, que no ha parat d'animar als seus.
En la represa, l'equip de Johan Plat ha eixit decidit a per la victòria, davant d'un Almeria que semblava donar per bo l'empat i que es defenia com podia. I el futbol ha acabat fent justícia amb la proposta alb-i-negra. Camara ha aprofitat la novena assistència de la temporada d'Álex Calatrava per a capgirar el marcador. I, cinc minuts més tard, el màxim golejador orellut, Isra Suero, ha ampliat la renda, assistit novament per Chirino. I encara ha tingut temps per a marcar una altra diana, la que en fa onze de la temporada, que ha significat el definitiu 4-1.
La primera victòria en set jornades deixa els castellonencs amb 46 punts, set per damunt de la zona de descens a Primera RFEF, a l'espera que es complete la jornada 36 en Segona Divisió.
Més llegit
-
Convulsió en els mercats: la borsa espanyola cau un 2,6% i l'euro retrocedix davant del dòlar
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Valencians atrapats al Pròxim Orient: “la situació és incerta, no sabem com podem tornar”
-
Queda extingit un incendi que s'ha declarat en una vivenda de Dénia i que ha obligat a atendre cinc persones
-
Els Goya 2026 premien cinc produccions amb segell valencià i ens deixen sis guardons
-
La IA i els prototips amb 6G marquen el Mobile World Congress de Barcelona, que espera 100.000 assistents
Més vist
-
02.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
01.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Jorge Peris, des de Doha: "Cada 2 o 3 hores sentim el soroll dels projectils"
-
01.03.2026 | Les vostres fotos de l'Oratge
-
01.03.2026 | Informatiu migdia
-
28.02.2026 | Galania de la reina de les festes de Castelló, Magdalena 2026