El Castelló acomiada l’any en la segona plaça
Primera victòria de l’Hèrcules amb Vicente Mir a la banqueta.
En l’última jornada de l’any del grup tercer de la Segona Divisió B, els equips valencians han tret resultats desiguals. Castelló, Hèrcules i Atlètic Llevant han sumat els tres punts. Mestalla i la Nucia no han passat de l’empat a casa. Villarreal B i Oriola han perdut fora de casa.
La jornada començava amb el triomf del filial llevantinista contra l’Ejea per 0 a 1 a l’Estadi Municipal de Luchán. Pablo va ser l’autor del gol granota. És la segona victòria consecutiva per als de García Tevenet.
L’Oriola ocupa l’últim lloc de la taula.
L’Oriola cau a l’última plaça de la classificació, després de perdre contra el Badalona per 1 a 0.
A l’Antonio Puchades partit sense gols. El València Mestalla només ha tret un punt contra l’Ebre. Per altra banda, el Villarreal B ha perdut per 3 a 1 al camp del Prat. L’autor de l’únic gol groguet ha sigut Eduardo Espiau.
L’Hèrcules ha aconseguit la primera victòria de l’era Mir. 0 a 2 s’ha imposat al Nàstic de Tarragona. L’equip d’Alacant suma 3 punts molt importants, a pesar de continuar en llocs de descens.
La Nucia ha tancat la jornada amb empat a 1 contra l’Andorra al poliesportiu Camilo Cano. I acaba l’any a mitjan taula.
Més llegit
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Un jutjat investiga l'alcalde de Jérica, del PP, per presumpta agressió sexual a dos menors
-
Reobrin el pont del mas de Sabater de Picassent després de la reconstrucció pels danys de la dana
-
Oratge més estable per als pròxims dies