Carlos Corberán confirma Diakhaby com a substitut de Tàrrega contra Las Palmas
El tècnic valencianista ha parlat abans de viatjar a les illes Canàries per al partit d'este dissabte
El València CF té una gran oportunitat de tancar l'objectiu de la salvació. Ho farà si guanya este dissabte a l'estadi de la Unión Deportiva Las Palmas. Un xoc en què Corberán no podrà comptar amb el defensa César Tárrega per estar sancionat per acumulació de targetes.
No obstant això, el tècnic valencianista ha confirmat que el substitut del central d'Aldaia serà el francés Diakhaby, que formarà parella amb Mosquera.
Un dels principals objectius del duel és el fet de tornar a guanyar fora de casa, situació que només s'ha aconseguit a l'estadi del Reial Madrid. A més, ho faria contra un rival directe com l'equip canari. Per això, Corberán insisteix en el fet de no relaxar-se i tractar de lluitar fins al final.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Més pluges a la Safor i la Marina abans que es retire la borrasca
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
La Generalitat reforçarà els autobusos entre Albal i l'estació de metro de Torrent per la interrupció dels Rodalia a València durant les mascletaes
-
‘À Punt et busca’ oferix un programa especial pel Dia de les Persones Desaparegudes
-
Evacuen en helicòpter un ferit després de caure la seua furgoneta per un barranc a Sot de Chera
Més vist
-
10.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
10.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà
-
09.03.2026 | Especial Magdalena: La mascletà - Pirotècnia Valenciana
-
09.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà
-
11.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge