Campaña torna a entrenar-se amb el grup
El van operar el dia 21 de gener per una lesió als isquiotibials.
El Llevant torna a la competició aquest divendres, contra l'Osca en un partit en què buscarà la victòria per tal d'acostar-se a les posicions europees i allunyar-se un poc més del descens.
Aquest dilluns la bona notícia ha sigut José Campaña, que ja ha tornat a entrenar-se amb el grup. El sevillà es va lesionar als isquiotibials i va passar pel quiròfan el 21 de gener.
En princip, s'estimava en tres mesos el temps de recuperació. No obstant això, ha reaparegut pocs dies després de fer dos mesos des de la intervenció. Així i tot, no es preveu que Campaña tinga minuts en el partit d'aquest divendres, i Paco López haurà d'esperar que el jugador agafe la forma i les sensacions per a tornar a alinear-lo.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Aena anuncia 1.154 milions per a ampliar l’edifici de la terminal i una nova via de rodament a l'aeroport d'Alacant-Elx