El CD Eldense assalta el fortí d'El Plantío i s'acosta a la permanència
L'equip blaugrana ha posat fi a la ratxa de nou jornades sense guanyar després de derrotar el Burgos per 1-2
Semblava el lloc menys propici per a fer-ho, però el futbol té estes coses. El Club Deportivo Eldense, que estava nou partits sense guanyar i tenia dos punts dels 27 últims en joc, ha guanyat a El Plantío, l'únic camp de Segona Divisió que no havia vist perdre l'equip local. Els blaugrana han derrotat per 1-2 el Burgos amb els gols de Mario Soberón i Juanto Ortuño, i s'acosten a la permanència.
El partit no ha pogut començar millor per als interessos de l'equip d'Elda. En el minut 3, Mumo ha fet penal a Joel Jorquera i Mario Soberón no ha perdonat des dels onze metres per a inaugurar el marcador. Però vint minuts després, Appin ha empatat el duel en una acció polèmica, perquè els jugadors de Fernando Estévez han reclamat que la diana no hauria d'haver pujat al marcador per una falta prèvia a Timor. Però el VAR no ha vist res punible i l'àrbitre li ha donat validesa al gol. Els del Vinalopó Mitjà no s'han rendit i, just abans del descans, Juanto Ortuño ha tornat a avançar els visitants.
En la represa, els d'Elda han fet un veritable exercici de resistència per mantindre un triomf vital en la lluita per la permanència. Han patit, però s'han aconseguit tres punts d'or que haurien de ser suficients per a no tornar a patir en les tres jornades que queden.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang