Bogeria per les entrades de la final de Copa del Rei
Hi ha bogeria per a aconseguir entrades per a la final de la Copa del Rei. Caldrà esperar a la reunió del pròxim dimarts per a veure com queda definitivament el repartiment de localitats, però l'afició ja està mobilitzant-se i estudiant les diferents opcions per a estar a Sevilla el 23 d'abril.
Els valencianistes encara no saben si els tocarà o no entrada. Però a les agències de viatge ho tenen preparat. A hores d'ara és l'opció més assequible. Amb el preu dels avions pels núvols, s'està a l'espera que Renfe oferisca per a la final AVE directe València - Sevilla, que es va llevar des de la pandèmia. Passar la nit del 23 d'abril a la capital andalusa s'ha convertit en un luxe, els preus dels hotels s'han disparat.
La reunió entre clubs i federació s'ha ajornat fins dimarts. El repartiment serà equitatiu per al València i el Betis, amb un percentatge que es reserva la federació.
Potser en seran més, però cada quilòmetre dels 700 que els valencianistes recorreran, multiplicarà els decibels blanc-i-negres.
Més llegit
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Castelló viu el segon dissabte de Magdalena amb la mirada posada en l’Ofrena de la vesprada
-
Francés i Nacho, campions de la Lliga d'escala i corda
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Sense reacció