Baena vol tornar a la seua millor versió
El d'Almeria s'ha perdut els últims dos partits de Lliga per sanció
A Vila-real, totes les mirades estan en Álex Baena. El d'Almeria torna a l'equip després de dos partits de sanció. Decisiu amb el baló als peus, màxim assistent de l'equip, però també amb un caràcter que ja li ha costat més d'una expulsió.
Torna amb un balanç de 4 passades de gol en 8 partits. 576 minuts en què ha xutat a porta 14 vegades i ha marcat un gol. Són els números de Baena amb la bata del Doctor Jekyll.
Però què passa quan les coses no ixen i no està a gust dins del camp? Que es transforma en Mr Hyde. Baena ha vist 3 targetes grogues i una roja directa en la jornada 8 contra el Getafe. El groguet va perdre els nervis i deixà l'equip en inferioritat durant més d'una hora.
Baena és vertical, encara la porteria contrària i fabrica gols per als companys; ara, després de dos partits de sanció ha de demostrar que el seu caràcter no li tornarà a jugar a la contra.
D'això ha estat molt pendent un pes pesant del vestidor, el capità Raül Albiol que no li ha perdut la pista durant els entrenaments a la Ciutat Esportiva i ha aconseguit que a l'almerienc no se li esborre el somriure de la cara. Un senyal inequívoc que el temps de castic ha sigut útil. Baena ha fet ratlla i ara vol donar novament la millor versió.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"