Els xics fan el ple de finals de Supercopa
El València Basket jugarà la final de la Supercopa Endesa després de guanyar en la semifinal l'Unicaja per 87-93
El València Basket masculí jugarà també la final de la Supercopa Endesa després de derrotar en les semifinals l'Unicaja de Màlaga per 87-93.
Un partit amb moltes alternatives en què el conjunt andalús, que competia com a local al Martín Carpena, s'ha posat per davant en el marcador. No obstant això, els de Pedro Martínez han sabut refer-se per a acostar-se en el marcador i remuntar gràcies, especialment, a un molt efectiu Omari Moore, que ha sumat els primers minuts oficials de la temporada.
El quadre taronja disputarà este diumenge de vesprada la final contra el guanyador de l'altra semifinal que enfronta el Reial Madrid i La Laguna Tenerife.
Més llegit
-
L'exhuracà Gabrielle deixarà pluges molt fortes fins dimarts i a València podran ser torrencials
-
Cauen dos xarxes que distribuïen carburant adulterat en gasolineres valencianes 'low cost'
-
Els tentacles de la macrooperació al port de València: tres membres del càrtel dels Balcans, dèsset portuaris, nou camioners o empresaris, entre els detinguts
-
Els sindicats majoritaris de docents convoquen una vaga el 20 de novembre
-
Episodi de pluges generals, fortes i abundants
-
A presó 41 dels detinguts en l'operació contra el càrtel desarticulat al port de València