Stephanie Mavunga: "El meu objectiu és competir cada dia"
Parlem amb la jugadora del València Basket abans del duel contra el Gior hongarés
Demà torna l'Eurolliga a les pantalles d'À Punt. El Gior hongarés visita la Fonteta amb necessitat de victòries, però les taronja desplegaran el seu arsenal per a plantar-los cara.
Abans del duel, hem pogut parlar amb una de les jugadores que estan quallant un millor inici de temporada, Stephanie Mavunga.
La seua arribada ha donat impuls al joc interior taronja. Amb el seu físic i caràcter bromista constant, revoluciona entrenaments i joc a la pista: somriu com a flamant MVP de l'última jornada lliguera.
Això és perquè encaixa com anell al dit en un equip lluitador i vol aportar la seua experiència en la final four de l'any passat.
A punt d'acabar la primera volta d'esta fase, les de Rubén Burgos han de refer-se de la derrota contra el Venècia superant les hongareses, que encara no han guanyat cap partit.
Un duel que podran veure este dimecres a les 20:00 h per la plataforma digital d'esta casa.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
La tornada d'Oltra com a candidata a l'alcaldia de València desencadena reaccions polítiques a favor i en contra