Les explicacions del València Basket
El València Basket continua apostant per la transparència. Una temporada més, el director general i els dos directors esportius han analitzat com es presenta la nova temporada, després d'un estiu que no ha sigut precisament tranquil.
Més pressupost, rècord d'abonats i, en general, un club preparat per a lluitar per tots els títols en la nova temporada. Després de totes les eixides de l'estiu, l'equip compta amb nou cares noves i, com és habitual, continuen pendents del mercat.
El club ha intentat protegir-se amb clàusules de rescissió de fins a sis milions d'euros, però el poder econòmic d'equips com el Panathinaikos, Hapoel o Dubai fa que no pugues estar tranquil. L'objectiu és continuar creixent des de la sostenibilitat. Pròxim objectiu, convertir-se en club propietari de l'Eurolliga. Les negociacions estan obertes i el València Basket és un dels favorits.
Més llegit
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Valverde diu que no i el València continua buscant entrenador
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella