El València Basket trenca la seua ratxa
El conjunt taronja no pot superar el Cadí La Seu.
Duel entre dos rivals directes en la classificació, dos conjunts que aspiren a participar en la Copa de la Reina 2019. El Cadí La Seu i el València Basket, quart i cinqué en la taula, s’han enfrontat hui en un partit a la Seu d'Urgell, que al final ha sigut per a les catalanes.
El Cadí La Seu ha plantejat un partit molt consistent en defensa. El València trobava dificultats a trobar les línies de passada, i en el rebot les jugadores de l’equip català guanyaven les valencianes. De fet, l’equip de Rubén Burgos només es mantenia en el partit gràcies a la tasca de Meiya Tirera, fonamental en els primers compassos del partit. El primer quart ha acabat amb un marcador de 19 a 16.
En el segon quart, les jugadores del Cadí La Seu han continuat molt agressives en defensa. Això ha provocat moltes pèrdues de baló en el València i que les catalanes s’escaparen en el marcador fins als 10 punts (33-23, minut 4:52). Aquesta diferència s’ha originat mentre Tirera i Anna Gómez, la base titular del València Basket, estaven a la banqueta. Rubén Burgos les ha tornades a posar en la pista i, a partit d’aquest moment, el conjunt taronja ha tornat a trobar l’encert en l'atac. El segon temps ha acabat amb un resultat de 37 a 34.
El tercer quart ha començat prou bé per al València Basket. Les jugadores del conjunt taronja han estat molt entonades tant en atac com en defensa i han pogut posar-se per davant (42-43, minut 6:17). Però el Cadi La Seu li ha fet un parcial de 6 a 18, gràcies a una gran defensa i a les actuacions d'Irati Etxarri i Andrea Vilaro. Les pèrdues del baló de les jugadores taronja han sigut constants i les catalanes han aprofitat molt bé els contracolps. El marcador final d’aquest tercer temps ha sigut de 61 a 47.
L’últim quart, el Cadí La Seu ha continuat molt concentrat en el seu plantejament. Les catalanes se n’han anat fins i tot de 15 punts. Però les jugadores de l’equip taronja no han abaixat els braços i han aprofitat una sequera d’anotació de les de la Seu per a acostar-se en el marcador. Les jugadores del València han començat a pressionar en defensa i a anotar de manera més fluida però ja ha sigut massa tard. El partit ha acabat amb un resultat de 72 a 63.
Esta derrota trenca la ratxa de cinc victòries consecutives del conjunt entrenat per Rubén Burgos.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Sense pont ni passarel·les: Sot de Chera continua amb la complicada tasca de refer infraestructures arrasades per la dana
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec
Més vist
Més escoltat
-
13.09.2025 | Fem banda T2
-
12.09.2025 | Esports À Punt
-
12.09.2025 | LA VESPRADA D'À PUNT | Segona Part
-
12.09.2025 | El Banc Sabadell rebutja per unanimitat l’oferta de compra del BBVA
-
12.09.2025 | 90 minuts
-
12.09.2025 | "Lo més viral" amb Fran Sevilla | Nicki Nicole confirma la seua relació amb Lamine Yamal