El València Basket, a per totes en la Supercopa femenina
L’equip de Rubén Burgos s’estrena contra el Gernika en una novedosa competició, que per primera vegada disputen quatre equips.
El València Basket torna a la competició després de sis mesos sense activitat per la pandèmia del coronavirus. L’equip que entrena Rubén Burgos disputa la primera Supercopa de la història del club, en un novedós torneig que estrena format. A més del València Basket, hi estaran el Perfumerías Avenida, l’Spar Girona i el Lointek Gernika, els quatre primers classificats quan es va haver de parar la competició a començaments de març.
Les jugadores valencianes buscaran l’accés a la que seria la primera final de la història del club contra el Gernika, el tercer classificat de la lliga i un rival que coneixen molt bé. Els dos equips s'han enfrontat en nou ocasions amb un balanç de 5 a 4 per al València Basket. Marie Gülich serà baixa en l'equip taronja, que sí que comptarà amb el debut de l'escorta Rebecca Allen.
En cas de superar al Gernika en semifinals, el València Basket disputarà la final aquest diumenge a les 21:00 h contra el vencedor del duel entre el Perfumerías Avenida i el Girona.
Recorda que pots seguir la retransmissió del partit a la ràdio d’À Punt en el programa ‘Des de la banda’ a partir de les 19:00 h, amb Jordi Sanchis, la narració de Dani Hermosilla i els comentaris de Nacho Rodilla.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso