El València Basket tornarà a jugar l'Eurocup Women la pròxima temporada
La Federació ha donat per acabada la Lliga Femenina Endesa amb les taronja en la quarta posició
Les jugadores de Rubén Burgos competiran per segona vegada a Europa la pròxima temporada, després que l'actual Lliga Femenina Endesa s'ha donat per acabada degut a la crisi generada pel coronavirus. En el comunicat que ha emés la FEB s'especifica que les places per a jugar a Europa quedaran establides segons "l'epígraf 2.3 de les Bases de Competició de la Lliga Femenina Endesa".
Encara no se sap si Espanya tindrà una o dues places en la pròxima Eurolliga, però les taronja, que són quartes, ja saben que ocuparan una plaça en la pròxima Eurocup Women.
En la Lliga Femenina Endesa, a més, no hi haurà descensos, però sí que ascendiran dos equips de la Lliga Femenina 2. Això farà ampliar de 14 a 16 els equips per a la pròxima temporada.
Amb la suspensió del campionat s'ha optat per deixar sense campió la lliga actual i no es jugarà cap fase final per a decidir qui s'emporta el títol que quedarà vacant.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús