Punt final a la Fonteta
El Reial Madrid es proclama campió de la Lliga ACB, després de véncer per 70-81 el València Basket
El València Basket tanca el teló de la Fonteta amb una derrota en el tercer partit, la final de la Lliga contra el Reial Madrid, que, després de guanyar els dos primers duels, s'ha proclamat campió de la competició.
Set minuts de desconnexió en l'inici del tercer quart, en els quals l'equip de Pedro Martínez no ha sigut capaç d'anotar cap cistella, han sigut determinants perquè l'equip de Chus Mateo s'allunyara en el marcador de manera definitiva.
Abans, en la primera part, els visitants han comandat el partit, però un triple final de Xabi López-Arostegui, l'únic taronja encertat des de la línia de tres (4 de 4, la resta de jugadors només n'han anotat 4 en 36 intents), ha posat el València Basket per davant (40-39).
La derrota suposa l'últim partit oficial del club taronja a la instal·lació municipal que ha sigut sa casa des del 1987. Són 1.007 partits oficials de l'equip masculí a la Fonteta, a on va arribar en el segon any de la seua història, la 1987-1988, que este estiu deixa per a traslladar-se al Roig Arena.
Més llegit
-
El Llevant pesca un punt a El Sadar (0-0)
-
Estabilitzat l'incendi de Segorbe que ha cremat vora 632 hectàrees de la Calderona
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
València prepara una normativa per a regular l’ús dels tuc-tucs
-
Estabilitzat l’incendi forestal de la Vall d’Uixó
-
El Barça passa per damunt d’un Elx superat en l'estrena al Martínez Valero