El València Basket s'exhibeix a la Fonteta i supera el centenar de punts
Ha guanyat el conjunt gallec del Durán Maquinaria Ensino per un contundent 102 a 41
Exhibició del València Basket a la Fonteta contra el Durán Maquinaria Ensino de Lugo. Poc ha pogut fer el conjunt gallec davant del conjunt taronja, que ha fregat la perfecció després de guanyar per un contundent 102 a 41.
L'afició ha disfrutat amb el joc coral de les de Rubén Burgos, que han sigut superiors en tot moment del partit, però, especialment en el segon quart, amb un parcial de més 22 i que les ha situat al descans amb 33 punts d'avantatge.
Ja en la segona part, el monòleg del València Basket ha ampliat la distància fins als 61 punts per a un partit en què han superat la centena i que ha tingut fins a sis jugadores amb una anotació igual o superior als 10 punts.
Per part de l'Ensino, la millor ha sigut l'exvalencianista Laia Lamana, que tornava a la Fonteta, aquesta vegada com a visitant.
Un altre dels al·licients del partit ha sigut l'acte previ en què s'ha penjat del sostre el nou trofeu, la Supercopa Femenina aconseguida fa uns dies per l'equip de Rubén Burgos.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura