El València Basket pateix per a guanyar el Quesos El Pastor (59-66)
L‘equip entrenat per Ruben Burgos guanya a Zamora i continua quint en la classificació.
El València Basket ha patit hui per a guanyar en Zamora al Quesos El Pastor en la Lliga Dia. El conjunt de Zamora ha manat durant els primers instants del partit, amb un parcial d’11 a 4 però, a poc a poc, les valencianes han entrat en el partit per a igualar el resultat. El primer quart ha finalitzat 13-15 a favor de les valencianes.
L’avantatge ha durat molt poc. Un 8 a 0 d’inici de les de Zamora posava per davant les locals. El València no aconseguia frenar l’atac del Quesos El Pastor i tampoc en atac les de Ruben Burgos tenien les idees clares. A l’equip de casa li entraven els triples i, en canvi, al conjunt taronja la llarga distancia se li resistia. Els dos conjunts han enfilat els vestuaris amb un lleuger avantatge (31-27).
En la segona part, el València ha aconseguit empatar l’encontre, però de nou els triples han sigut claus perquè les de Zamora es mantingueren per davant. A les de Rubén Burgos els faltava fluïdesa en atac i fins i tot erraven cistelles fàcils.
No ha sigut fins a l’últim quart que s’ha tornat a veure el València Basket lluitador de sempre. Liderades per Meiya Tirera, que ha anotat 26 punts, les valencianes han intensificat la defensa i, en atac, els tirs han començat a entrar.
Un triple d’Irene Garí ha posat l’empat a 55 punts a quatre minuts del final i dos tirs lliures de Joy Adams posaven el València per davant per primera volta en molt de temps 55-57. El Quesos El Pastor no ha sabut refer-se i, finalment, les valencianes han guanyat l’encontre per 59 a 66.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs