El València Basket es ressent per les baixes (86-91)
L'equip taronja ha patit contra l'UCAM Múrcia la segona derrota en Lliga tot i la gran actuació de Víctor Claver, autor de 26 punts
El València Basket ha patit la segona derrota de la temporada, les dues a la Fonteta, en perdre contra l'UCAM Múrcia per 86-91. Les baixes de Mike Tobey, Klemen Prepelic, Xabi López-Aróstegui, Sam Van Rossom i Jasiel Rivero han obligat Peñarroya a completar la convocatòria amb cinc jugadors del planter. Les grans actuacions de Víctor Claver (26 punts) i Dubljevic (22) no han sigut suficients per a guanyar.
Una defensa sòlida han donat al València Basket la iniciativa en els primers minuts (18-10), però la reacció visitant ha deixat l'avantatge taronja en només cinc punts a la fi del primer quart (20-15). L'encert des de la línia de tres punts, amb uns inspirats Dubljevic i Claver, ha donat una renda màxima de 17 (40-23), però els murcians han aconseguit ajustar el marcador al descans (42-31).
L'UCAM Múrcia ha endurit la defensa en la represa i ha començat a trobar l'anella amb més facilitat, fet que li ha permés reduir distàncies i acabar el tercer període només cinc punts per davall (65-60). En l'últim quart, l'equip de Peñarroya ha pagat la rotació curta deguda a les baixes i ha començat a mostrar símptomes de cansament. Fins a cinc jugadors del planter han hagut de completar la convocatòria: Rafael Vila, Alejandro Bellver, Millán Jiménez, Gonzalo Bressan i Guillem Ferrando. Això ha permés els murcians avançar-se per primera vegada en el marcador (70-72). Tot i que han lluitat fins al final, els taronja no han pogut pegar-li la volta a la situació i han acabat cedint la segona derrota en la Lliga.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | El partit de la una