El València Basket llança la campanya d'abonaments per a la 'Traslladà' al Roig Arena
El club també ha anunciat que renovarà la seua pàgina web
El València Basket ha llançat este dijous la campanya d'abonaments per a la seua primera campanya al Roig Arena amb passes des de 200 euros i amb el primer objectiu que l'acompanyen els 7.500 socis que assisteixen regularment al pavelló de la Font de Sant Lluís.
La campanya per a canviar-se d'un pavelló de 8.000 persones a un altre de 15.600 s'anomena la Traslladà i té com a lema "Qui t'estima sempre està prop".
El club ofereix tres tipus d'abonaments: el masculí, el femení i el combinat. En les últimes campanyes, s'havia oferit el combinat i el femení, que comptava amb 1.300 socis.
"La Fonteta se'ns ha quedat xicoteta, tenim limitat el nombre d'abonats i amb el Roig Arena tindrem un creixement quantitatiu, que serà una barbaritat, però també volem que siga qualitatiu", ha explicat en l'acte de presentació Enric Carbonell, director general del club, que assegura que "no ens n'anem a una Fonteta més gran, anem a un lloc en el qual l'experiència dels assistents ha de ser totalment diferent".
El club donarà preferència als abonats actuals per a triar seient; després, als membres del club d'amics de l'entitat; i finalment, als que estiguen apuntats en una llista d'espera que es tancarà el 27 d'abril.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Cap de setmana d'ambient suau, amb temperatures que podran superar els 20 °C
-
El Consell reforça l'organigrama amb noves direccions generals
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit