El València Basket llança la campanya d'abonaments per a la 'Traslladà' al Roig Arena
El club també ha anunciat que renovarà la seua pàgina web
El València Basket ha llançat este dijous la campanya d'abonaments per a la seua primera campanya al Roig Arena amb passes des de 200 euros i amb el primer objectiu que l'acompanyen els 7.500 socis que assisteixen regularment al pavelló de la Font de Sant Lluís.
La campanya per a canviar-se d'un pavelló de 8.000 persones a un altre de 15.600 s'anomena la Traslladà i té com a lema "Qui t'estima sempre està prop".
El club ofereix tres tipus d'abonaments: el masculí, el femení i el combinat. En les últimes campanyes, s'havia oferit el combinat i el femení, que comptava amb 1.300 socis.
"La Fonteta se'ns ha quedat xicoteta, tenim limitat el nombre d'abonats i amb el Roig Arena tindrem un creixement quantitatiu, que serà una barbaritat, però també volem que siga qualitatiu", ha explicat en l'acte de presentació Enric Carbonell, director general del club, que assegura que "no ens n'anem a una Fonteta més gran, anem a un lloc en el qual l'experiència dels assistents ha de ser totalment diferent".
El club donarà preferència als abonats actuals per a triar seient; després, als membres del club d'amics de l'entitat; i finalment, als que estiguen apuntats en una llista d'espera que es tancarà el 27 d'abril.
Més llegit
-
Mor un motorista de 42 anys en un accident de trànsit a Oliva
-
Els anuncis de Mazón: canviar el nom de l'AVL, més ajudes per la dana i la història clínica única
-
Mazón finalitza el debat amb el "compromís de defensar la llibertat, l'autonomia i el futur del nostre poble"
-
Primeres gelades de la tardor en vespres d'una nova pujada de les temperatures
-
El València deixa escapar el triomf en l'última acció (2-2)
-
Retencions múltiples en els principals accessos a València i a l'A-31 per un accident a Monforte del Cid