El València Basket queda segon en la lliga regular i jugarà el play-off contra el Gran Canària
El conjunt taronja supera el Breogán en l'últim duel amb un contundent 108-61
Gran últim partit de lliga regular del València Basket. El conjunt taronja ha estat molt superior al Breogán des del primer parcial, que ha acabat amb un avantatge de 12 punts en el marcador.
La superioritat s’ha mantingut durant tot el partit, i la diferència ha anat creixent fins al contundent +47 final.
En total, sis jugadors del València Basket han superat els 10 punts. Per contra, el màxim anotador del Breogán ha sigut Hughes, amb 9 punts.
Amb la derrota de La Laguna Tenerife, el València Basket tanca la lliga regular en segona posició i jugarà els quarts de final del play-off contra el Gran Canària. La cita serà dilluns i dimecres, amb un hipotètic tercer partit divendres.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
Pel·lícules per 3,50 euros en més de 300 sales de cine valencianes
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Tot l'alumnat afectat per la dana començarà el curs que ve en un centre al seu municipi
-
Núñez (Aemet) diu que l'avís roig és excepcional i no entén que l'única mesura al matí fora demanar precaució en carretera
-
L'Elx és de Primera Divisió