El València Basket estrena la pretemporada amb victòria davant del Joventut de Badalona
Els taronja han guanyat la Penya per 82-94 al pavelló Salou Centre.
El València Basket s'ha imposat per 82-94 al Joventut de Badalona en el primer partit de pretemporada. El duel, disputat al pavelló Salou Centre, ha servit d'estrena per a quatre de les cinc incorporacions de la plantilla: les del base Martin Hermannsson, l'escorta Klemen Prepelič, l'aler Nikola Kalinić i el pivot Jaime Pradilla. Derrick Williams no s'ha pogut estrenar a la pista per patir un trencament fibril·lar al bessó esquerre, i Quino Colom ha estat a la banqueta per decisió tècnica. Joan Sastre, amb 16 punts, i Dubljević, amb 15, han sigut els millors anotadors del conjunt taronja en aquest partit.
El tècnic del València Basket, Jaume Ponsarnau, ha començat el duel situant a la pista el quintet format per Sastre, Marinković, Labeyrie, Tobey i una de les noves incorporacions, el base islandés Hermannsson. Ha sigut un inici amb transicions molt ràpides dels dos equips, on els catalans responien a l'avantatge dels valencians i han arribat a situar-se a només dos punts. Ha sigut el moment de l'estrena de Prepelić i Kalinić, que no han errat, i el primer temps s'ha tancat amb un 23-34 a favor dels taronja.
L'inici del segon quart ha sigut el del debut de Jaime Pradilla, de 19 anys, una jove promesa que jugarà amb els taronja les pròximes 5 temporades i que li ha plantat cara a un Tomić que discutia nombroses jugades. Al descans, 41-53, 12 per damunt per al València Basket.
Ja després de la represa, una contra de Guillem Vives ha trencat el partit, i ha situat els taronja 18 punts per davant, cosa que ha obligat el tècnic del Joventut, Carles Duran, a parar el duel. Els de la Penya han intentat acostar-se als valencians i a 3 minuts del final se situaven a 9 punts. Ara bé, els triples seguits de Prepelić i Labeyrie tornaven a posar en òrbita els valencians, que han guanyat aquest primer partit de pretemporada per 82 a 94.
Més llegit
-
Una exposició a Valenciaport convida a descobrir la història dels joguets
-
Moltes persones migrants afectades per la dana encara no han pogut regularitzar la seua situació
-
Sorprenen a San Isidro un home amb sis quilos de marihuana quan anaven a detindre'l per una agressió
-
Agricultura controla un focus de malaltia de Newcastle en una granja avícola de València
-
La Creu Roja dona un respir a qui viu en soledat no desitjada: “Torne a sentir l’aire i el sol. En cinc mesos no he eixit de casa”
-
L'oposició demana a Feijóo que entregue a la jutgessa de la dana la conversa sencera amb Mazón i que comparega al Congrés
Més vist
Més escoltat
-
25.12.2025 | L'hora de la cultura
-
26.12.2025 | 90 minuts
-
26.12.2025 | Les notícies del matí
-
24.12.2025 | "Viatges", amb Clara Estrems | Com se celebra el Nadal arreu del món
-
26.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
24.12.2025 | Homenatge a Glamour i Comité Cisne, dos grups emblemàtics del pop rock valencià dels 80