El València Basket estrena el caseller de victòries en l’ACB
Els taronja s’han imposat per 86 a 94 al Tenerife
Primera victòria en l’ACB per al València Basket. L’equip entrenat per Àlex Mumbrú ha mostrat la seua millor versió en una pista complicada on li ha costat molt guanyar les últimes temporades.
No han començat bé les coses per als taronja. En el primer quart han encaixat 25 punts, però a partir d’aquest moment la decoració ha canviat. Els jugadors han apujat la intensitat defensiva mentre que en atac els triples entraven sense parar. Al descans, guanyaven per 9 punts de diferència (38-47) amb un 72% d’encert en el llançament de tres punts.
En la represa, el Tenerife ha eixit més posat i amb un parcial de 9 a 0 ha tornat al partit. En els moments més complicats, han aparegut jugadors com Puerto o Robertson per a mantindre un avantatge que ha anat incrementant-se gràcies a la falta d’encert dels locals en el llançament exterior.
Els àrbitres també han volgut la seua quota de protagonisme i han oferit un autèntic recital de xiulet, faltes i més faltes que no han aconseguit descentrar els taronja.
Al remat, victòria important amb jugadors destacats com Brandon Davis amb 17 punts, Jared Harper amb 14 o Josep Puerto amb 12. L’equip es quedarà dijous a Tenerife, on s’entrenarà per a volar directament a Màlaga. Dissabte els espera un altre os, l’Unicaja.
Més llegit
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós