El València Basket detecta diversos positius en la primera plantilla
El València Basket ha detectat nous casos de covid-19 en la plantilla, inclòs el cos tècnic, fet que l'ha portat a suspendre l'activitat esportiva del primer equip masculí i previsiblement durà a l'ajornament de diversos dels pròxims partits.
S'espera que durant aquest divendres se sàpia l'abast exacte dels contagis, que podria ser un brot, i els dies totals que haurà d'estar aïllada la plantilla.
Es dona per fet que el partit d'aquest diumenge contra el Monbus Obradoiro quedarà ajornat, i segurament també ho serà el de dimecres de l'EuroCup contra el Frutti Extra Bursaspor turc, encara que podria haver-n'hi algun més, segons el nombre de casos i de l'evolució.
Els positius confirmats fins ara es troben en bon estat i cap d'ells té símptomes lleus, encara que tant els contagiats com els que han donat negatiu estan aïllats i se sotmetran a noves proves en les pròximes hores.
Diumenge passat el club va anunciar el positiu del base belga Sam Van Rossom, que ja no va viatjar a Itàlia per a disputar el partit de dimarts a la pista del Reyer Venècia.
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Avís groc: tornen les pluges al migdia i es prolongaran fins dimecres
-
Almenys quatre accidents alentixen el trànsit en carreteres de València i Alacant
-
Nou episodi de pluges generals a la vista
-
Transports duplicarà la via de Rodalia entre València i Aldaia i construirà una nova estació a Bonaire
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30