El València Basket destrossa el Bembibre amb protagonisme de l'Alqueria (83-47)
Awa Fam i Claudia Contell han fet les seues màximes anotacions amb l'equip amb 11 i 8 punts, respectivament.
València Basket torna a somriure en Lliga: després de dues derrotes seguides, contra Spar Girona i Perfumerías Avenida, l'equip de Rubén Burgos s'ha retrobat amb una àmplia victòria a costa d'un minvat Bembibre.
L'equip taronja ha aprofitat el gran avantatge en el marcador per a donar descans a jugadores amb més càrrega de partits i donar minuts a les jugadores de l'Alqueria del Basket.
I la veritat és que els han aprofitat: la millor del partit ha sigut Awa Fam, que al costat de Claudia Contell, han fet les seues màximes anotacions amb l'equip amb 11 i 8 punts, respectivament. A més, els dotze rebots de la pivot li han permés acabar el partit amb un doble-doble i 23 punts de valoració.
Ara, el València Basket haurà d'afrontar la tornada dels huitens de final de l'Eurocup Women, una eliminatòria que té encaminada contra el Polkowice després de guanyar a Polònia per 77-85.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid