El València Basket no desperta (85-70)
L'equip taronja ha encaixat la tercera derrota seguida en l'ACB i veu perillar fins i tot el huité lloc
El València Basket ha patit la tercera derrota consecutiva en la Lliga ACB en caure 85-70 contra el Joventut de Badalona. L'equip taronja no alça el cap i fins i tot posa en perill el huité lloc, que manté per a penes tretze punts del basket-average general. El seté lloc, que marca el Gran Canària, s'escapa ja a tres victòries.
La igualtat ha sigut la tònica en els primers minuts del duel, amb dos equips que han trobat la cistella amb facilitat. El Joventut ha aconseguit una renda de quatre punts a la fi del primer període (21-17), però els de Mumbrú li han donat la volta a la situació (25-26). Els catalans, liderats per Joel Parra, han tornat a escapar-se un poc en el marcador just abans del descans (37-32).
Un parcial de 9-2 només començar la represa ha incrementat l'avantatge local fins als 12 punts (46-34), però l'equip taronja ha reaccionat de la mà de Rivero i ha aconseguit arribar viu a la fi del tercer quart (56-53). El València Basket ha tornat a situar-se per davant (58-59), però llavors ha aparegut Andrés Feliz, que amb 20 punts, deu consecutius en els últims minuts, ha sentenciat el duel. El partit ha acabat amb un parcial de 17-2, que ha servit al Joventut per a guanyar també la diferència de punts particular amb els taronja.
Més llegit
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Comença el juí per una violació en grup amb submissió química a Cullera
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Rescaten els dos ocupants d'un hidroavió accidentat davant de la costa de Sagunt
-
Dormir més el cap de setmana no permet recuperar el son perdut