El València Basket no desperta (85-70)
L'equip taronja ha encaixat la tercera derrota seguida en l'ACB i veu perillar fins i tot el huité lloc
El València Basket ha patit la tercera derrota consecutiva en la Lliga ACB en caure 85-70 contra el Joventut de Badalona. L'equip taronja no alça el cap i fins i tot posa en perill el huité lloc, que manté per a penes tretze punts del basket-average general. El seté lloc, que marca el Gran Canària, s'escapa ja a tres victòries.
La igualtat ha sigut la tònica en els primers minuts del duel, amb dos equips que han trobat la cistella amb facilitat. El Joventut ha aconseguit una renda de quatre punts a la fi del primer període (21-17), però els de Mumbrú li han donat la volta a la situació (25-26). Els catalans, liderats per Joel Parra, han tornat a escapar-se un poc en el marcador just abans del descans (37-32).
Un parcial de 9-2 només començar la represa ha incrementat l'avantatge local fins als 12 punts (46-34), però l'equip taronja ha reaccionat de la mà de Rivero i ha aconseguit arribar viu a la fi del tercer quart (56-53). El València Basket ha tornat a situar-se per davant (58-59), però llavors ha aparegut Andrés Feliz, que amb 20 punts, deu consecutius en els últims minuts, ha sentenciat el duel. El partit ha acabat amb un parcial de 17-2, que ha servit al Joventut per a guanyar també la diferència de punts particular amb els taronja.
Més llegit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
El TSJCV rebutja investigar Carlos Mazón per la gestió de la dana i la causa es manté en el jutjat de Catarroja
-
Compromís suspén cautelarment de militància el regidor d’Altea detingut per presumpta violència de gènere
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit