El València Basket, campió del torneig Encesta Rías
L'equip de Pedro Martínez s'ha imposat en la final a l'amfitrió, el Río Breogán
El València Basket ha sumat el primer títol de la temporada: l'Encesta Rías és torneig habitual d'estiu, però que arriba a només una setmana del primer partit oficial que disputarà l'equip taronja: la Supercopa.
Els de Pedro Martínez han superat en la final l'equip amfitrió, el Río Breogán (78-101), que ahir va derrotar el nou Reial Madrid de Scariolo en la pròrroga. El València Basket, per la seua part, va superar en la semifinal el Baskonia (84-99).
El partit ha començat amb retard pel trencament d'una cistella en el calfament dels equips. Després, els taronja han sigut molt superiors, amb un avantatge aconseguit abans del descans (39-54) que s'ha mantingut fins al final del duel.
Més llegit
-
Bestiar mort i granges destrossades: els estralls de la dana Adam a la Marjal de Pego-Oliva
-
Un accident al 'bypass' de l'A-7 causa un gran embós de deu quilòmetres entre Manises i Godella
-
Juan Bravo (PP), sobre la candidatura de Pérez Llorca a la Generalitat: "Podrà i haurà de ser el president de tots els valencians"
-
De la dana del 2024 a la del 2026: dos fenòmens de gran impacte, però amb diferents efectes en el territori
-
Els pobles de la Safor demanen reforços policials per a vigilar i evitar saquejos
-
Es disparen els casos de grip i es dupliquen les infeccions de covid a la Comunitat Valenciana