El València Basket es classifica per a la final de la Lliga Femenina Endesa
El conjunt taronja supera en l'eliminatòria el Perfumerías Avenida i jugarà contra el Casademont Saragossa
Gran victòria del València Basket que s'ha classificat per a la final de la Lliga Femenina Endesa. El conjunt taronja ha superat en el segon i decisiu xoc al Perfumerías Avenida i jugarà l'última eliminatòria contra el Casademont Saragossa.
Un partit que ha arribat molt igualat a l'últim quart però que la contundència de jugadores com Raquel Carrera, Alina Iagupova o Yvonne Turner, ha permés que, en els moments clau, posaren per davant el València Basket.
Una victòria que, a més, possibilita que el conjunt entrenat per Rubén Burgos puga lluitar per jugar l'Eurolliga de nou la pròxima temporada. Una situació que només es donaria en cas de guanyar el títol.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Mor el pilot valencià Enzo Badenas
-
L'Illa del Portitxol de Xàbia s'asseca
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana