Traca final a la Fonteta (79-71)
El València Basket ha superat l'Alba Berlín en un partit igualat que s'ha decidit en el tram final
Cinc victòries i sols una derrota. És el bagatge del València Basket en l'Eurolliga i que ha fet que els taronja igualen el millor inici històric del club en la màxima competició europea.
Hui contra l'Alba Berlín, els de Mumbrú han hagut de suar de valent contra tot pronòstic per a guanyar un dels equips més febles de la competició. 79 a 71 ha sigut el resultat final per a un equip taronja que està imparable en aquest inici de curs.
Al descans els locals se n'han anat amb un mínim avantatge de 41 a 39 gràcies en part a la conducció de Chris Jones. En la represa, el València Basket ha eixit un poc desorientat. Mumbrú ha demanat fins i tot un temps mort per a frenar el creixement del conjunt alemany.
L'espenta de Damian Inglis i d'Ojeleye ha ajudat els locals a augmentar la intensitat que no hi havia al principi. Fins al final del partit, intercanvi de domini en el marcador. Amb l'aigua al coll, un triple d'Ojeleye i una cistella de Harper i uns detalls de Brandon Davies han llançat els de Mumbrú per un triomf incontestable al qual l'Alba ja no ha pogut reaccionar.
Més llegit
-
La solta d’aigües de Cirat tiny de marró la Fuente de los Baños de Montanejos
-
Mor ofegat un banyista de 45 anys a la piscina municipal d'Alcoi
-
Pluja torrencial amb pedra al nord de Castelló
-
Així serà la “regeneració verda” de l’Horta Sud: dos parcs metropolitans lineals que sumen 35 km i arriben fins a l'Albufera i el litoral
-
Dijous les tempestes fortes es desplacen cap al centre i cap al sud
-
Els terrenys del mirador del Garbí ja tenen nou propietari: l’alcalde d’Estivella confirma que s'han venut a un regidor de Vox