Tot es decidirà a la Fonteta (76-76)
Diumenge, a les 19:00 hores, À Punt televisarà el partit de tornada entre el València Basket i el Perfumerías Avenida
Raquel Carrera, amb 29 punts i 47 de valoració, ha sigut la jugadora més destacada
És molt poc freqüent que un partit de bàsquet acabe en empat, com ha passat esta vesprada al pavelló Würzburg de Salamanca entre el Perfumerías Avenida i el València Basket (76-76).
Normalment, es disputa una pròrroga per a decidir el guanyador, però en esta ocasió, en tractar-se d'una eliminatòria d'anada i tornada, la resolució de l'enfrontament es decidirà diumenge a la Fonteta.
El partit es preveia igualat i així ha sigut. Els dos equips s'han repartit els quarts: el primer (20-18) i el tercer (23-12) per a les locals; i el segon (21-25) i l'últim per a les taronja (12-21).
Menció a banda es mereix Raquel Carrera, que ha fet la seua millor actuació des que va tornar a les pistes. Amb 29 punts d'anotació i 47 punts de valoració, ha sigut la referent en l'equip de Rubén Burgos.
D'ací a tres dies, a València, es decidirà quin dels dos equips serà finalista de la Lliga. I, amb això, un doble premi: la participació en la pròxima edició de l'Eurolliga.
Més llegit
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Mor el pilot valencià Enzo Badenas
-
L'Illa del Portitxol de Xàbia s'asseca
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana