El TAU Castelló guanya el derbi a l’HLA Alacant en la pròrroga (91-85)
Djukanovic ha liderat els castellonencs amb 38 punts i Pitts els alacantins, amb 24.
El duel entre el TAU Castelló i l’HLA Alacant ha oferit un xoc vibrant i amb emoció fins al final. De fet, els equips han jugat una pròrroga per a dilucidar el vencedor. Finalment, els castellonencs han sabut administrar amb més encert els instants finals.
D'inici, l’HLA Alacant ha jugat solt i alegre, tal com li agrada a Pedro Rivero que els seus comencen els partits. L'encert dels alacantins ha permés estirar les diferències. Fins i tot durant el segon quart la diferència ha arribat fins als setze punts. No obstant això, Toni Ten ha fet reaccionar al seu equip en el descans i el marge ha quedat reduït a només tres punts.
D'ací fins al final, Pitts i Djukanovic han emergit en una lluita des del perímetre i han liderat els seus equips per a mantindre'ls en el duel. A la conclusió del temps reglamentari s'ha arribat amb un empat a 77 després d'un triple de Pitts. El derbi s'havia de decidir en un temps suplementari. Més passió i cinc minuts més de bàsquet atractiu per a l’espectador.
En la pròrroga, el TAU Castelló ha estat més encertat i ha sabut administrar millor les accions i el ritme final. L’HLA ha anat més a remolc. Al remat, 91-85 per al conjunt castellonenc.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d’una bebé de 20 dies atropellada per un cotxe aparcat que s’ha esgolat carrer avall
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits