La selecció espanyola de bàsquet 3x3 deixa escapar el bitllet per a Tòquio
Espanya ha perdut contra el Japó per 18-20 en la final de consolació i ha vist com s'esfumava una classificació per als JJOO que estava pràcticament feta
La selecció espanyola de bàsquet 3x3 ha vist com el bitllet per als Jocs Olímpics de Tòquio s'ha esfumat de la manera més cruel. L'equip nacional, que compta amb les valencianes Sandra Ygueravide i Vega Gimeno, ha perdut en la final pel tercer lloc contra el Japó (18-20), en un partit que tenien guanyat i que s'ha hagut de decidir en el temps extra després que les nipones empataren en els instants finals.
Espanya va guanyar a Itàlia en debut, però va perdre després contra Suïssa. Les victòries contra la Xina, Taipei i Àustria li van donar el pas als quarts de final, on van superar Austràlia. Després de perdre en semifinals contra els Estats Units, les espanyoles s'ho jugaven tot a una carta. I aquesta vegada ha tocat creu.
Més llegit
-
Ciprià Ciscar, nou president del PSPV
-
Un estudi de la UPV constata que la dana va accentuar la polarització política i social
-
Condemnen a penes de presó cinc dels sis membres d'una secta a Vistabella jutjats per abusos sexuals
-
Un mes de guerra amb l’Iran: el Iemen entra en escena i Trump critica l’OTAN
-
Disney rodarà a la Comunitat Valenciana la versió cinematogràfica de Rapunzel
-
Quatre anys de presó per vendre una casa del pare septuagenari i quedar-se tots els diners