Rivero i Harper, quatre setmanes de baixa
El València Basket els perd per a la part decisiva de la temporada
El jugador del València Basket, Jasiel Rivero, estarà de baixa almenys quatre setmanes després que el jugador es lesionara en el partit contra el Baskonia del diumenge passat. Segons les proves a les quals ha sigut sotmés, l'ala-pivot té un esquinç al genoll de la cama dreta.
El jugador es perdrà, així, diversos partits importants de l'equip immers de ple en la lluita per tractar de classificar-se per a la Copa del Rei i per entrar en el top 8 de l'Eurolliga.
Per la seua banda, el València Basket també ha anunciat que el base nord-americà, Jared Harper, estarà de baixa quatre setmanes més després d'una lesió muscular en el quàdriceps de la cama dreta que es va fer en el partit del passat divendres dia 6 contra l'Estrela Roja de Belgrad; i que li van impedir participar en el de diumenge.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
-
Un turisme cau en les vies del Tram a la Vila Joiosa i obliga a tallar la línia fins al Campello
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt