Remuntada i ple de victòries
El conjunt taronja ha arribat a perdre de díhuit punts en la primera part
El València Basket ha quallat una gran remuntada per a certificar el ple de victòries en els tres partits de la temporada que porta en l'Eurolliga. Esta vegada ha sigut a la pista de l'Asvel de Lió per 105 a 92 punts.
Un partit al qual el conjunt taronja ha aconseguit pegar-li la volta després de la gran primera part dels francesos que han estat molt encertats de cara a la cistella, especialment en els tirs de tres. De fet, han arribat a tindre un parcial del 66% de triples que els han permés tindre un avantatge de díhuit punts.
No obstant això, el València Basket de Xavi Albert ha sabut patir i, a poc a poc, cuinar el xoc per a pegar-li la volta. A la mitja part ja han rebaixat la diferència a onze punts. Però un inici demolidor del València Basket amb un parcial de 20-4 els ha posat per davant i ja no han abaixat els braços en cap moment.
El màxim anotador dels valencians ha sigut Mirotic amb 22 punts i 24 de valoració en els pocs més de 17 minuts que ha estat en pista.
Més llegit
-
Un home de 95 anys s'enfronta al desnonament de la seua vivenda a Benidorm
-
Les protestes pel dret a l’habitatge ixen al carrer a València, Alacant i Castelló contra l’especulació immobiliària
-
Mor el conductor d'un turisme després de xocar contra un camió de transport d'hidrocarburs buit
-
Dos acampades per l'habitatge prenen la plaça de l'Ajuntament de València i la plaça de la Muntanyeta d'Alacant
-
La factura de la llum puja fins als 104,31 euros al setembre, un 28% més que fa un any
-
Una investigació demostra que TikTok va contribuir a expandir informació falsa sobre el paracetamol i l'autisme