Penúltim pas en el camí de l'ascens a l'ACB de l'HLA
Els alacantins s'enfronten en les semifinals al Leche Río Breogán
L'HLA Alacant s'enfronta aquest dimecres a Lugo al Leche Río Breogán en el primer partit del play-off de semifinals de la fase d'ascens a la Lliga ACB amb l'objectiu de mantindre la seua inèrcia positiva i aconseguir una victòria que li permeta encarrilar la sèrie.
El conjunt de Pedro Rivero, que tindrà el factor pista en contra, ja va aconseguir enllaçar dos triomfs consecutius en l'anterior eliminatòria contra el TAU Castelló, fet que li va permetre remuntar la sèrie i passar de ronda.
L'HLA Alacant tindrà, de nou, la baixa del seu base i capità, Pedro Llompart, en un partit amb tres precedents aquesta temporada i en dos dels quals ha guanyat el conjunt de Pedro Rivero.
L'equip alacantí va guanyar els dos partits de la fase regular, però va caure en la pròrroga en la final de la Copa Princesa d'Astúries, disputada en la pista del conjunt de Lugo.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida