Nikola Kalinic i Derrick Williams no continuaran en el València Basket
L'americà acaba contracte i el serbi ha decidit que vol jugar l'Eurolliga
El València Basket perdrà per a la pròxima temporada dos de les seues estreles. À Punt Mèdia ha parlat en exclusiva amb el director esportiu del València Basket, Chechu Mulero, que ens ha contat que el club no comptarà ni amb Nikola Kalinic ni amb Derrick Williams per a la pròxima temporada 2021-2022.
En el cas del serbi, un dels millors jugadors de l'equip aquesta temporada, l'aler ha decidit que vol jugar l'Eurolliga, fet pel qual es desvincularà dels taronja per a fitxar per algun equip que participe en el torneig continental més gran entre clubs.
D'altra banda, en el cas de Derrick Williams, l'americà acaba contracte enguany i el club ha decidit no renovar-lo a causa del rendiment irregular del jugador i de l'elevada fitxa, que no podrà suportar un València Basket que jugarà l'EuroCup la pròxima temporada.
Més llegit
-
L'alumne amb la nota més alta en la PAU a la Comunitat vol estudiar medicina per a retre homenatge a son pare
-
L’amor no té edat: ‘El retrovisor’ explora les noves relacions sentimentals de les persones majors
-
El curs escolar 2026-27 començarà el 9 de setembre i finalitzarà el 18 de juny a la Comunitat Valenciana
-
El 95,23% dels estudiants valencians que es presentaren a la PAU superen la prova
-
Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d'un concert a Mislata
-
Jorge Bellver dimitix després de confirmar-se'n la imputació en el cas Assut