Martin Hermannsson, nou reforç de València Basket
El base internacional islandés fitxa per a les dues pròximes temporades
Jaume Ponsarnau continua donant forma al seu equip de cara a la temporada que ve. Per a la direcció de l'equip el València Basket ha incorporat Martin Hermannsson, base que ha jugat les dos últimes campanyes en les files de l'Alba de Berlín. Al conjunt alemany ha evolucionat de la mà d'Aíto García Renenes. Hermannsson fitxa per dues temporades, amb una tercera de caràcter opcional. Amb l'arribada a l'equip de la Fonteta fa un pas avant, als seus 25 anys, per a competir en la millor lliga d'Europa. "Estic emocionat i feliç per unir-me al València Basket", ha assenyalat a les xarxes socials.
Hermannsson, que fa 1,90, és un base que té capacitat anotadora i també bona visió quan ha d'assistir els seus companys perquè finalitzen les accions en l'anella contrària. A més d'haver jugat a Alemanya o a Islàndia, també ha passat per la lliga francesa. En el Chalons-Reims de la primera divisió gal·la va començar a oferir una mostra del seu talent. Amb un acord per a la continuïtat de Van Rossom, i amb Quino Colom i Guillem Vives amb contracte en vigor, són quatre directors de joc els que té el València Basket.
Passat taronja en la família
Martin Hermannsson és nebot de Jon Stefansson, que el 2006 jugava en el València Basket. Hermannsson va estar aquella temporada a la ciutat i el va vore competir. Només tenia 12 anys, però des d'aleshores va tindre clar que volia vestir la samarreta del conjunt taronja alguna vegada. Ara podrà complir eixe desig i no soles a l'ACB, sinó també en l'Eurolliga.
Més llegit
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Polèmica a Bellreguard per un presumpte cas de sobrecostos en la compra de productes de neteja i asfalt
-
Dia clau en la investigació de la dana: Maribel Vilaplana declara hui com a testimoni davant de la jutgessa Ruiz Tobarra
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove