Kyle Alexander: "No em prendré el València Basket a la lleugera, és una gran responsabilitat"
Al nou jugador taronja l'han presentat aquest dilluns
El València Basket ha presentat el canadec Kyle Alexander, que ha arribat a l'equip per a tractar de lluitar per títols i per a fer una gran campanya en l'Eurolliga, on torna l'equip taronja aquesta temporada.
Alexander ha assegurat que no es prendrà el València Basket a la lleugera, ja que es tracta d'una gran responsabilitat i oportunitat el fet de jugar en l'equip i en la segona millor lliga del món.
El canadenc, que ha dit que no ha acudit a la cita amb la seua selecció per tal de centrar-se 100% amb l'equip, ha assegurat que està treballant molt intensament per a arribar a l'inici de temporada oficial en condicions.
A més, l'ala pivot ha explicat que sap adaptar-se a tots els esquemes que necessite Mumbrú i que treballa per donar-ho tot i aportar a l'equip.
Més llegit
- 
                        
                                                        Del suport al distanciament: l’evolució dels missatges de Feijóo sobre Mazón des de la dana fins a la possible dimissió
 - 
                        
                                                        El jutge processa Ábalos, Koldo i Aldama pels presumptes contractes irregulars de mascaretes
 - 
                        
                                                        Un sisme de magnitud 6,3 sacseja l’Afganistan i deixa almenys una vintena de morts i 530 ferits
 - 
                        
                                                        Mazón afronta el seu moment més crític, accelerat per les escridassades en el funeral a les víctimes de la dana
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        Detingut un home de 56 anys per l'asassinat de la seua dona a Huelva