Juancho es recupera a temps i López-Arostegui no viatjarà a Tòquio
També se'n queden fora Pierre Oriola i Darío Brizuela
Sergio Scariolo, seleccionador espanyol de bàsquet, ha facilitat la llista definitiva de dotze jugadors que disputaran els Jocs Olímpics de Tòquio i en la qual està Juancho Hernangómez, mentre que el taronja Xabi López-Arostegui és un dels tres últims descartats. El valencià Victor Claver, fitxat també recentment pel València Basket, sí que estarà en la cita olímpica.
El germà menut dels Hernangómez va patir una luxació acromioclavicular en el partit contra França del 8 de juliol a Màlaga. Encara que inicialment la lesió semblava descartar-lo dels Jocs Olímpics, l'evolució de la malaltia, així com el treball del jugador i dels serveis mèdics, han fet que el procés de recuperació de l'ala madrileny s'acurtara.
Els altres deu convocats d'Espanya són Pau Gasol, Rudy Fernández, Sergio Rodríguez, Ricky Rubio, Marc Gasol, Willy Hernangómez, Usman Garuba, Alberto Abalde, Alex Abrines i Sergio Llull. També se'n queden fora Pierre Oriola i Darío Brizuela.
L'equip viatjarà a Tòquio des de Las Vegas, on aquesta matinada han perdut en un amistós contra els Estats Units (83-76). Ja a la capital japonesa realitzaran diversos entrenaments abans del seu debut oficial en els Jocs Olímpics, el dilluns dia 26 contra la selecció amfitriona.
Més llegit
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
-
El president Pérez Llorca demana la dimissió d'un diputat de Compromís per reclamar l'abolició de l'Audiència Nacional
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
L'alcalde de Tuéjar: "Si férem gestió forestal no tindríem tants incendis ni tan virulents"
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber