A la Copa com a cap de sèrie sobre la botzina
Victòria del València Basket en l’últim moment contra l’IDK Guipúscoa per 57-58, que li assegura el pas com a cap de sèrie en la Copa de la Reina.
Una cistella de Queralt Casas en l’últim segon va donar el triomf al València Basket en un partit molt igualat a la complicada pista de l’IDK Guipúscoa que va acabar amb un marcador de 57-58. Un triomf que, d’altra banda, assegura a les de Rubén Burgos estar entre les quatre primeres de la Lliga i competir com a primeres de sèrie en la Copa de la Reina.
Després d’un primer quart amb un parcial de 9-12, els triples d’Anna Gómez i Queralt Casas van mantindre l’avantatge taronja al descans per 28-33. Tot i això, el conjunt basc va pegar la volta al marcador al tercer quart, amb un parcial de 49-45. El joc dels dos equips es va equilibrar en l’últim quart, especialment en els últims instants del partit en què Ariel Edwards posava l’IDK un punt per dalt quan faltaven 5 segons. En un final trepidant, Queralt Casas anotava la cistella definitiva per a certificar la victòria.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
L’aeroport de València torna a funcionar, mentre que Rodalia i Metrovalència recuperen el servici progressivament
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora