Cinc jugadores del València Basket, convocades per a la concentració de la selecció
Raquel Carrera, Queralt Casas, Leticia Romero, Ángela Salvadores i Alba Torrens es guanyen la participació en l'equip
La Federació Espanyola de Bàsquet ha publicat la convocatòria de la selecció espanyola per a la concentració d'aquest estiu per a preparar els pròxims compromisos internacionals.
Entre les convocades hi ha cinc jugadores del València Basket: Raquel Carrera, Queralt Casas, Leticia Romero, Ángela Salvadores i la nova jugadora taronja, Alba Torrens.
El grup es concentrarà el dia 24 de maig i en total jugaran quatre partits contra els combinats de Bèlgica, Itàlia i Eslovènia en diferents seus com Melilla, Guadalajara i Itàlia.
El seleccionador, Miguel Méndez, assegura que aquesta concentració servirà perquè les jugadores guanyen rodatge i puguen arribar preparades a la concentració de novembre en què es jugaran la classificació per a l'Eurobasket 2023.
Més llegit
-
Les primeres hores del temporal deixen més de 150 litres a Aín, 131 litres a Eslida, 112 a Xodos o vora 93 a Yátova
-
El temporal descarrega la pitjor part a la mar i deixa acumulats de fins a 170 l/m² al Baix Maestrat
-
Les pluges, al litoral i prelitoral
-
Junts rebutja els dos decrets de vivenda del govern del PSOE i Sumar
-
El Congrés tomba els dos decrets de vivenda i reforça les pressions per a l'avançament electoral
-
La Generalitat manté l'alerta roja fins este divendres, "més enllà de la predicció de l'Aemet"