Bojan imposa la seua llei
El València Basket guanya 73-77 l'Estudiantes gràcies a la remuntada protagonitzada pel montenegrí.
El València ha guanyat 73-77 l'Estudiantes en l'últim minut. Bojan Dubljevic ha sigut decisiu en el moment final. Un triple increïble, un rebot defensiu i després un altre ofensiu han permés derrotar els madrilenys quan tot era possible. A les acaballes del partit Estudiantes havia tret un avantatge de sis punts i havia posat les coses molt complicades als de Jaume Ponsarnau. Però aleshores ha aparegut Bojan per a resoldre amb tranquil·litat, classe i eficàcia.
Bojan iguala en partits a Nacho Rodilla
Bojan celebrava amb aquest partit una efemèride en el basquet taronja i valencià. Igualava els partits jugats amb la camiseta valencianista a Nacho Rodilla, una llegenda i a hores d'ara comentarista en la ràdio d'À Punt Mèdia. Parlem de 434 partits. Una barbaritat.
El montenegrí ha volgut ser fidel a l'esperit de Nacho Rodilla i ha fet un partit d'excel·lent. 18 punts i 26 de valoració. No sols ha sigut la reacció final, ha sigut un home fonamental al llarg de tot el partit. El que passa és que aquesta volta també ha lluït al final, en un moment en què el València es debatia entre ser i no ser.
El València és el nové de la lliga
La victòria era necessària per a poder aspirar a jugar els play-off. Per això, els de Jaume Ponsarnau han eixit a totes. En el primer quart han fet un parcial d'11-21. Semblava que el partit agafava la direcció correcta. En el segon quart, el parcial ja ha sigut favorable en un punt a Estudiantes i en el tercer de cinc. És a dir, que els taronja havien llançat a perdre quasi tot l'avantatge.
L'últim quart ha quedat igualat amb un parcial de 19, però el resultat ha sigut de 73-77. Per què? Perquè al final ha aparegut un tità anomenat Bojan. Amb ell i amb l'experiència de Fernando San Emeterio el que podia haver sigut un desastre ha esdevingut una festa. Així és el bàsquet. El que importa és que el València és el nové en la Lliga i que els play-off estan a l'abast.
Més llegit
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Un vessament al riu Magre mata centenars de peixos i genera una gran bromera
-
Els bombers rescaten amb helicòpter un cavall atrapat dins d’un estany a Cullera