El Baskonia amarga el debut taronja en Lliga a la Fonteta (67-72)
Les baixes de València Basket han tornat a condicionar la rotació de Joan Peñarroya.
Derrota del València Basket en la posada de llarg de la Fonteta en un partit oficial. El Baskonia s'ha endut la primera victòria de la Lliga gràcies a un millor encert en els tirs, tant dins com fora del perímetre, i pel domini del rebot.
Mal inici de la temporada per a l'equip taronja, que malgrat guanyar tots els partits de la pretemporada, encadena dues derrotes consecutives, després de l'encaixada en semifinals de la Supercopa contra el Barça.
El Baskonia no guanyava a la Fonteta, en partit de Lliga, des del desembre de 2012, també amb Duško Ivanović a la banqueta i amb Fernando San Emeterio en la plantilla.
A més, com que les males notícies mai arriben soles, el tècnic taronja ha assenyalat en acabar el partit que Sam Van Rossom "s'ha trencat" i possiblement no estarà en els dos compromisos de la pròxima setmana, contra el Manresa i Múrcia.
Més llegit
-
Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment una jove a València
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Desallotgen el personal d’Emergències de l'edifici de La Cigonya de València per una pudor intensa
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
Més de 2.000 joves valencians han rebut l’aval de la Generalitat per a comprar la primera vivenda