La resposta d’un restaurant de Castelló de la Plana a un influencer que s’ha fet viral
Davant la proposta de dinar gratis, el restaurant li ofereix donar l’import del menjar a una ONG i l’influencer ho rebutja
El restaurant El Colmado de Castelló de la Plana s’ha fet viral gràcies a la resposta que ha donat a un influencer que volia menjar-hi gratis a canvi de promoció.
El local va publicar aquest dissabte al seu compte d’Instagram les captures d’una conversa amb una persona que els proposava un intercanvi comercial: a canvi d’un servei gratis per a ell i un acompanyant publicaria tres històries d’Instagram promocionant el restaurant i els enviaria quatre fotos i vídeos perquè les utilitzaren per promocionar el local.
La resposta d’El Colmado va ser una contraoferta en què li suggerien que hi anara a dinar, sopar o picar alguna cosa i, des del restaurant, donarien l’equivalent al que es gastara a l’ONG Acció contra la Fam.
La proposta va ser rebutjada perquè l’influencer assegura que “els actes de donació els realitza per altres mitjans”.
Acompanyant les imatges, El Colmado va publicar també un missatge en què denuncien que “encara hi ha gent que no entén que les empreses no poden treballar gratis, que pretenen aprofitar-se per a viure la seua vida de fals luxe”. Recorden també que després de dos anys de pandèmia el sector de la restauració està passant-ho “realment mal” i afirmen que igualment faran una donació de cent euros a Acció contra la Fam, perquè continuen treballant per qui més ho necessita.
L'endemà feren una altra publicació afirmant que ja havien fet la donació a l'ONG, que consideren que haurien de ser "els vertaders influencers" perquè "treballen pels altres".
Les publicacions d’aquest restaurant de la capital de la Plana Alta ha rebut nombrosos m’agrada i comentaris, però on realment s’ha viralitzat ha estat a Twitter, a través del compte Soy Camarero, que ha compartit les captures de la conversa donant les gràcies a El Colmado.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part