Ana Morgade fa viral el seu look en la Seminci: una funda de roba
L'actriu ha volgut visualitzar la diversitat dels cossos i la pressió que senten les dones en els actes públics
"Durant dies vaig patir pensant què portar a la catifa de la Seminci. Rumiant què lluir, aquesta vegada vaig pensar... Si és que em queda millor la bossa que el vestit!". És l'explicació que ha publicat l'actriu i presentadora Ana Morgade en xarxes socials per a argumentar la seua decisió de vestir una funda de roba en la catifa del Festival de Cinema de Valladolid.
Una decisió per tal de visualitzar la pressió a què se sent sotmesa cada vegada que ha de triar un vestit per a desfilar davant les càmeres en esdeveniments públics com aquest. "No tinc un cos de talla estàndard, per descomptat no soc model, i no m'és gens fàcil trobar un vestit que no em faça sentir terriblement mal feta. Durant anys he eixit a posar amb roba que no em parava molt bé, aterrada, pensant que és el meu cos l'equivocat. Però no, era la meua actitud l'errònia. El meu cos és perfecte per al que soc i al que em dedique: la comèdia", ha comentat Morgade.
Les fotos s'han estés per les xarxes i el tema s'ha convertit en tendència durant tot el dia. Molts comentaris aplaudien el look i el missatge, al qual moltes dones s'han sumat compartir en les seues experiències sobre la pressió que suposa per a una dona vestir com s'espera que ho faça. Per la seua banda, vistes les reaccions, Morgade ha agraït els missatges de suport i s'ha felicitat, amb ironia, d'haver "trobat el vestit de la meua vida".
Més llegit
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
La vaga de Metrovalència i el Tram d’Alacant tindrà entre el 75% i el 80% de servicis mínims: consulta els horaris definitius durant Falles
-
Bernabé convida Catalá a convocar una junta de seguretat si vol solucionar l’arribada dels trens de Rodalia a València
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Els preus del dièsel i la gasolina es disparen amb la pujada més gran en quatre anys
Més vist
Més escoltat
-
13.03.2026 | 90 minuts
-
13.03.2026 | Terra de bous
-
12.03.2026 | Les notícies del migdia
-
13.03.2026 | El musical ‘Goya, la melodía de una leyenda’ arriba al Teatre Olympia de València
-
13.03.2026 | Les notícies del matí
-
13.03.2026 | "Festes", amb Pepa Gómez | Pepe García Bosch, 50 anys com la veu de l’Ofrena