‘Valencians al món’ visita este dimecres Valònia, el paradís belga
De la mà de la reportera Nerea Camps, descobrirem una regió encantadora de Bèlgica plena de pobles pintorescos, paisatges verds i rica herència cultural
El programa més viatger d’À Punt, Valencians al món, ens transporta a Valònia, una regió encantadora de Bèlgica. Este dimecres 2 d’octubre a les 22:45 h, descobrirem esta zona, famosa pels seus pobles pintorescos, els seus paisatges verds i una rica herència cultural, ideal per als amants de la natura i la història.
Marta Cámara, d’Aiora, fa tres anys que viu a Genval. Amb ella anirem a Waterloo, famós per ser el poble on Napoleó Bonaparte va patir la seua decisiva derrota el 1815. Esta batalla va marcar el final de l'era napoleònica i va canviar el curs de la història europea.
María Albarracín, de Toixa, i Jorge Ajenjo, de Bétera, fa onze anys que viuen a Lieja. Amb esta parella visitarem els llocs més interessants de la ciutat. Lieja és la ciutat més important de la regió valona des del punt de vista econòmic i hui és coneguda com el Palo Alto d'Europa, perquè és on es dona la major concentració d'indústries digitals, tecnològiques i de serveis orientats a internet.
Claudia Ross, de Benidorm, fa set anys que viu a Lieja. Amb ella visitarem l’encantador poble de Durbuy, que en realitat és la ciutat més xicoteta d’Europa. I també viurem una jornada única al parc Adventure Valley de Durbuy, on farem moltes activitats a l'aire lliure, en un entorn natural.
Jesús Hernández, d’Alacant, fa dotze anys que viu a Visé, i amb ell veurem Blegny-Mine, una antiga mina de carbó situada a Blegny, a prop de Lieja. Declarada patrimoni de la humanitat per la Unesco, permet descobrir la història de l'extracció del carbó i les condicions de treball dels miners.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2026
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
Comença el rodatge a València d’un documental sobre Carlos Berlanga participat per À Punt
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
-
L'Audiència de València absol el 'ionqui dels diners' i quatre acusats més pels contractes de la Regidoria de Cultura de València
-
El govern espanyol fixa en 15 anys l'edat mínima per a conduir patinets a partir de l'1 d'octubre
Més vist
-
23.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Ferrández
-
21.06.2026 | | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Mediterráneo
-
22.06.2026 | Ofrena fogueres Alacant 2026 | 22:30 - 23:30
-
22.06.2026 | Ofrena fogueres Alacant 2026 | 21:30 - 22:30
-
21.06.2026 | Ofrena de les Fogueres d'Alacant | 20:00 - 21:00
-
22.06.2026 | Ofrena fogueres Alacant 2026 | 19:30 - 20:30
Més escoltat
-
22.06.2026 | ‘Que nada nos pare’, el curt que visibilitza l’acompanyament en el càncer a través de l’esport
-
22.06.2026 | 90 minuts
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia