El segon capítol de ‘Mítics 70’ mostra el camí al triomf dels artistes llegendaris dels anys 70
Demà, dijous, a les 22:00 hores, À Punt emet el segon capítol de la docusèrie, previst per a la setmana passada i l’emissió del qual es cancel·là a causa de la programació especial per l’incendi de Campanar
En acabar el capítol, À Punt emet els documentals Camilo Sinfónico. Vivir así i Descobrint José Padilla
Demà dijous, À Punt ofereix el segon capítol de Mítics 70. La docusèrie, de sis capítols, realitza un recorregut per la vida dels mítics artistes de la dècada dels setanta: Bruno Lomas, Nino Bravo, Camilo Sesto, Juan Camacho i Juan Bau.
En el capítol de demà tractarem d’esbrinar quines van ser les raons que van impulsar Bruno Lomas, Nino Bravo, Camilo Sesto, Juan Bau i Juan Camacho cap a la música. Mítics 70 ens acostarà al país que vivien, els grans artistes valencians, però també els barris i pobles on van créixer, l’entorn familiar, la música que escoltaven, els seus somnis i molt més.
I, a més, coneixerem els vincles amb la música tradicional, les influències de la cultura del rock i la creació dels primers conjunts musicals.
El segon dels sis capítols de la docusèrie Mítics 70, que s’emet demà dijous a les 22:00 hores, ens proposa un viatge emocionant a través de la música en els apassionants anys 60 i 70, on els protagonistes ho tenien tot per descobrir. Aquesta segona entrega es va ajornar a causa de la cobertura especial informativa que va desenvolupar À Punt a totes les finestres de l’incendi del barri de Campanar.
I, en acabar el capítol de Mítics 70, podrem gaudir de dos documentals. El primer, Camilo Sinfónico. Vivir así, fa un recorregut per l’exitosa carrera de l’intèrpret i compositor a través d’entrevistes amb l’artista alcoià. I el segon documental, Descobrint José Padilla, ens mostrarà el talent del compositor de temes com ara com “La violetera”, “Valencia” o “Ça, c'est Paris”.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"