‘Valencians al món’ recorre la costa romana des de Civitavecchia fins a Nettuno
À Punt et convida a descobrir esta destinació turística plena d’història, paisatges espectaculars i racons poc coneguts
Este dimecres 3 de setembre, a les 22:45 h, el reporter de Valencians al món, Enrique Tena, ens obrirà les portes de la costa romana. Acompanyarà els teleespectadors d’À Punt per un recorregut de 120 km que va des de Civitavecchia, el port de creuers més important de Roma, fins a Nettuno, una destinació turística molt popular. Una costa plena d’història, paisatges espectaculars i racons poc coneguts.
Amb Alba Hernando, de València, que fa huit anys que viu a Roma, descobrirem Fregene, a només mitja hora del Vaticà. Un refugi romà de caps de setmana amb una mar d’un blau intens, platges tranquil·les i una gastronomia de primera. A més de platja i relaxació, Alba ens portarà a la subhasta del peix a la llotja de Fiumicino i ens farà viure Roma d’una manera diferent: en sidecar, tot recorrent carrers i racons ben curiosos.
Amb Víctor Valverde, d’Alboraia, que fa tres anys que viu a Itàlia, ens endinsarem en la platja de Marina di Ardea, on degustarem el peix cru, una especialitat molt apreciada a Itàlia. Víctor ens mostrarà com este plat forma part del menú italià tradicional a les zones costaneres.
Rubén Martínez, de Sedaví, que fa un any que viu a Itàlia, ens portarà a la platja d’Òstia, antiga porta fluvial de Roma. Passejarem entre les ruïnes d’Ostia Antica, un centre comercial i portuari vital en l’antiguitat.
Finalment, amb María Huerta, de Quart de Poblet, que fa dotze anys que viu a Itàlia, coneixerem Civitavecchia, un port històric amb jaciments arqueològics i monuments des de l’època etrusca. Un recorregut que combina platja, història, gastronomia i aventura.
Més llegit
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós