La TV i el web d’À Punt retransmetran divendres el partit de futbol femení entre el Llevant UE i el València CF
El partit, que començarà a les 18.30, és l'últim partit de pretemporada per als dos equips valencians de la primera divisió femenina de futbol
La televisió i el web d’À Punt Mèdia retransmetran el divendres 31 d’agost la primera edició del Trofeu Delikia que se celebrarà a la localitat d’Oliva i que enfrontarà els equips femenins del Llevant UE i el València CF. El partit serà narrat per Dani Hermosilla i tindrà com a comentarista José Andrés Menchero, Menchi, entrenador de la selecció autonòmica sub-16.
Aquest derbi, que començarà a les 18:30 hores i es podrà seguir en directe a través dels mitjans públics valencians, és l’últim partit de pretemporada per als dos equips valencians, que començaran la Lliga Iberdrola, la primera divisió femenina de futbol, just una setmana després.
El trofeu s’emmarca dins de la campanya “Juguen elles, guanyem tots” amb què es busca donar visibilitat a l’esport femení. Amb aquesta retransmissió, À Punt Mèdia consolida la seua oferta esportiva i la seua aposta per l’esport femení i els equips valencians.
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Avís groc: tornen les pluges al migdia i es prolongaran fins dimecres
-
Almenys quatre accidents alentixen el trànsit en carreteres de València i Alacant
-
Nou episodi de pluges generals
-
Rosalía Mayor, presidenta substituta del consell d'administració d'À Punt
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo