‘TOT Futbol’ prepara programes especials cada dijous de febrer pels partits dels equips valencians en la Copa del Rei i la UEFA
La ràdio d’À Punt retransmetrà en directe tots els enfrontaments previstos en les dues competicions durant el mes.
TOT Futbol ha preparat quatre programes especials cada dijous del mes de febrer amb motiu dels partits que els equips valencians tenen prevists jugar en la Copa del Rei i en la UEFA Europe League. Per aquest motiu, À Punt desplaçarà un equip a les ciutats on es juguen els enfrontaments: Sevilla, Glasgow, Lisboa i Madrid. A més, la ràdio pública dels valencians retransmetrà tots els encontres en directe.
El primer d’aquests programes especials arrancarà demà dijous, a les 22:50 h, després del partit de Copa del Rei entre el Betis i el València CF. El programa inclourà imatges de l’enfrontament, la roda de premsa posterior i tindrà els protagonistes en directe.
El segon programa especial està previst per al dijous 14 de febrer i donarà tots els detalls dels partits de la UEFA Europe League, on enfrontaran, d’una banda, al Celtic Glasgow amb el València CF i, de l’altra, l’Sporting de Portugal amb el Villareal CF. El mateix dia es disputa el primer partit de la final de la Copa del Rei de bàsquet entre el València Basket i el Barça Lassa.
D’altra banda, el dijous 21 de febrer, també a les 22:50 h, TOT Futbol dedicarà un nou programa especial, en aquest cas, als partits de tornada dels enfrontaments dels equips valencians a la UEFA Europe League. Finalment, el dijous 28 de febrer, el programa de futbol d’À Punt se centrarà en el partit de tornada de Copa del Rei entre el València i el Betis.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Comencen este diumenge els talls nocturns a la V-31 a València per obres de rehabilitació del ferm
-
Les immobiliàries alerten que la demanda d'habitacions a València s'ha disparat pel preu dels pisos sencers
-
El canvi climàtic detrau 1.300 milions de l'economia valenciana per la sequera i l'impacte es multiplicarà per tres el 2029
-
S'obri el termini per a demanar ajudes d'emprenedoria en municipis danyats per la dana