La retransmissió de l’arribada de la Copa del Rei i la jornada electoral situen À Punt com la televisió més vista
L’audiència va pujar ahir a una quota del 6,7%, cosa que suposa un nou rècord.
À Punt va ser ahir la televisió més vista a la Comunitat Valenciana durant bona part de la vesprada. En concret, la retransmissió en directe de l’arribada de la Copa del Rei a la ciutat de València i la festa posterior al camp de Mestalla va aconseguir entre les 18:30 hores i les 19:55 hores una quota del 19,2% i una mitjana de 269.000 espectadors, segons les dades facilitades per Kantar Media.
La àmplia cobertura de la jornada electoral també va tindre una gran resposta de públic. À Punt ahir va aconseguir una quota mitjana durant tot el dia del 6,7%. Suposa un nou rècord, ja que millora la dada que es va registrar el 19 de març passat. En conjunt, la televisió pública valenciana va arribar ahir a quasi 1,1 milions de persones. El minut d’or de la jornada es va registrar a les 19:13 hores, amb un 21,7% de quota i un total de 299.117 espectadors.
Per programes, l’especial Campions Tot futbol va assolir una quota de pantalla del 12,4%. Així mateix, el programa especial preparat per À Punt per a seguir i analitzar els resultats de les eleccions municipals i europees va registrar una quota màxima del 7,4%. La bona resposta de l’audiència també es detectar en els informatius i Les Notícies migdia va aconseguir un 7,2% de quota.
Més llegit
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Un accident en l’A-7 a la Llosa de Ranes genera més de quatre quilòmetres de retenció cap a València
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Descens generalitzat de les temperatures i vent huracanat al nord de Castelló
Més vist
Més escoltat
-
25.03.2026 | 90 minuts
-
Capítol 2: L'experiència ja ho és tot: com les marques creen relacions memorables
-
24.03.2026 | Les notícies del migdia
-
24.03.2026 | ContrÀpunt
-
25.03.2026 | ContrÀpunt
-
25.03.2026 | 'Les Cases Buides', el documental que retrata la realitat de les vivendes abandonades en la Safor